När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Söndagsmorgon....

Publicerad 2017-01-08 11:59:17 i #personligt,

Söndag fm och jag har varit uppe sen 8, gick upp för att se reprisen av "Stjärnorna på slottet" gillar den här omgåmgen och de berättelser och samtal som präglar programmet denna omgång. Över huvudtaget gillar jag den här typen av program så dagen började riktigt trivsamt. Tände i braskaminen och mysfaktorn höjdes ännu mer. Känner att jag har behov att rå mina tankar själv litet idag inför nystarten i morgon med mina nya kollegor. Så jag har tillbringat hela förmiddagen i brasans sken och finurlat med mig själv.
 Rosorna som jag inhandlade i torsdags är fortfarande lika fina, betalade ynka 25kr för dem, det är väl som med litet annat i livet, det är inte priset som avgör värdet. I det gråa och vardagliga finns de små ljuvliga smultronen när man minst anar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela