När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Gillar deckare....

Publicerad 2017-08-04 20:28:44 i

Sitter på landet med enbart mobil, inte så enbart men svårare att skriva längre blogginlägg.
Min semester går mot sitt slut och det är en endast en liten helg kvar..
 Det har varit en väldigt fin sommar med mycket sol och bad för min del. Det är först nu som det är rejäla regnskurar, vilket är sååååå välbehövligt för naturen och vårt grundvatten.
Jag läser mycket när jag är ledig och min passion för deckare, speciellt svenska, är enorm!!! Förstår egentligen inte vad som fascinerar mig, men en svensk deckarserie där man lär känna karaktärerna och deras privatliv och sen en klurig deckargåta i kombo, då är min läslycka på topp! Det är en slags separationsångest när boken är slut och jag inte kommer möta mina läsarvänner förrän nästa bok i serien....
Ett tips mina vänner är att läsa Kristina Appelqvists deckarserier, underbara!! 
Önskar er nu en skön kväll, själv ska jag njuta fredag med " Ett fall för Vera" i SVT!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katie - November med N

Publicerad 2017-08-13 15:16:56

Tack för att du tittade in på min blogg! Roligt att du hittade dit! Läst lite på din. Fint du skriver! Jag gillar också deckare =)

Svar: Tack!
Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela