När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

En dag i taget...

Publicerad 2016-12-12 20:21:33 i #personligt,

Vilken underbart fin dag vi  har haft idag. Strålande sol från en klarblå himmel och ett tunt snötäcke därtill.
 Tar en dag i taget.....på förmiddagen pratade jag med min ena son, han lyssnar och låter mig vara i min känsla utan att kräva någonting och mina tårar rinner. Efteråt känns det lugnare  och jag kan ta ytterligare ett steg framåt. 
En fikastund hos en vän gjorde dagen ännu bättre och ikväll har jag plockat fram mina lucior till morgondagen!
Känner mig trots dagens innehåll ändå dämpad i kväll,  men det vilar ett större lugn inom mig efter en dag med mycket medmänsklig kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela