När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Träning...

Publicerad 2016-04-21 10:14:08 i personligt,

Efter en vilodag tog jag mig an ett pass sjukgympa igen, envis som jag är så ska jag fixa det, men jag har minskat ner på antal och kör varannan dag tills vidare.
Nu är jag på väg till en själsfrände,det blir fika och prat tillsammans med någon som vet precis hur det är, inga förklaringar behövs...
Solen skiner, April visar sin bästa sida denna dag, min Moster Margits födelsedag.....ska plocka en bukett vitsippor till hennes ära senare idag, hon lämnade oss för många år sen, men jag gillade henne starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela