När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Kvällstankar

Publicerad 2016-04-28 00:31:16 i #personligt,

Sitter här och njuter på kvällen med ett glas vin, firar litet, man kan ju göra det när man kan ta dagen som den kommer ..... bilen klarade besiktningen, ekonomin har hittat nya positiva spår, barn kommer hem i helgen, en körresa är på gång och en rolig släktträff väntar i sommar, jag känner mig oändligt tacksam för livet....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela