När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Längs Göta Kanal

Publicerad 2017-10-16 18:03:19 i

Bjuder er idag på naturens skönhet. Jag arbetar granne med Göta Kanal och det gör att jag ofta promenerar en sväng längs vattnet på min rast. Just nu är det ett sprakande färghav och man får sån lust att fånga skådespelet på kort även om det inte blir som i verkligheten.
Så varsågoda här är min rast:
 
 
 
 
 
Höstmysigt eller hur!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela