När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Kan det bli bättre?

Publicerad 2015-12-18 23:15:00 i personligt,

Så härligt med dessa underbara barn! Jag förstår mer och mer hur mycket de har med mitt välmående att göra! Ikväll såg min yngste son till att jag hamnade på Stora torget i Linköping = Kärlekens torg och Lasse Winnerbäcks intåg i buren 🎶🎶🎶🎶🎶 efter min tuffa värkiga, trötta vecka.....Det är ju så att jag är uppvuxen i samma kvarter som denna underbara poetsångare och tack vare mina barn även i detta fall blev jag involverad i denna musikaliska värld 😊 känner igen så mycket, han sätter ord på min uppväxt trots att han är född 14 år senare och tillhör det andra könet 😜 och han delar så mycket av mina värderingar här i livet! Att få stå där med Christoffer och hans fina Ellinor och dela denna upplevelse är så ljuvligt❤️ l

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela