När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Det hände något..

Publicerad 2016-07-14 15:00:00 i

Det hände något där i tisdagskväll, vi slog oss ner framför TV :n för att se Allsången. Sonen dukade fram en ostbricka, litet vin....Sannas genuina glädje, musiken, stämningen och den kravlösa kvällen....
Tröttheten släppte och jag vaknade till en ny dag utan den förlamande tröttheten som sällskap. Det kändes så befriande, vandrade ut i hagen och plockade min lilla bärspann full med skogshallon!
 
Det förflöt en skön ochvilsam dag som avslutades men en fin sommarkonsert i Vårdnäs kyrka. En fin blandning av sång och musik, Agnes Hulander sjöng så jag fick gåshud på armarna, som en älva och hennes toner flödade ut i sommarkvällen.Hennes bror Joel  och  hennes sambo William Schotte kompade och de spelade även några instrumentala stycken tillsammans på Cello, kontrabas och elgitarr, en häftig kombination!
När jag hämtade tidningen i morse fick dessa blomster mig att tänka på gårdagskvällen och Agnes fina sångtolkningar
 
Sitter och skriver vid min badklippa, har precis tagit en simtur!
 

Kommentarer

Postat av: Emma -Merakibeauty.se

Publicerad 2016-07-14 15:20:53

så gott med hallon!

Svar: Underbart gott!
Åsa

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-07-14 15:38:25

Så gott me hallon :)

Svar: Speciellt de där äkta skogshallonen!
Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela