När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Den evinnerliga tröttheten...

Publicerad 2016-07-11 19:47:00 i

Denna evinnerliga trötthet, vet inte hur jag ska ta mig vidare vissa dagar. Jag upplever att den envisa blåsten påverkar min hälsa ganska mycket, och blåser gör det, synd för det är ljummet och skönt i luften. Hur hittar man smultron dessa dagar....
Har sonen hemmavid, det är skönt. Vi pratar, sitter på verandan, är tysta tillsammans....vi känner varann så väl! Jag unnar mig ett glas kallt rose när solen värmer mellan skurarna. Beundrar mina pelargoner, de är riktigt fina nu och jag har drivit upp dem själv!
Njuter av en vacker fjäril som stannar på verandaräcket....dagen går mot kväll och jag hoppas att jag är litet piggare i morgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela