När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Att finna ro...

Publicerad 2016-07-10 12:01:36 i

Att finna ro, på riktigt ända in i själen. Så där så att man somnar med ett lugn och vaknar med ett lugn, ingen självklarhet för mig längre. Men när jag är tillbaks i mitt barndoms torp kommer ron sakta till mig...
 
 
Här är så kravlöst och förknippat med ledighet och lustfylldhet! 
Idag plockade jag de första hallonen och toppade filen med dessa underbar söta bär!
 
Jag ser fram emot sonens ankomst, han simmade Vansbrosimmet igår och nu får vi ha honom här hemma i två veckor. Förra veckan var Skärgårdsfamiljen här, då blev det allt från legobygge till fiske och mycket gos och mys! Den andre sonen är här med jämna mellanrum, tack och lov bor han inte i Luleå längre. 
Hoppas på en simtur idag också, än så länge är vädret lovande! Varma kramar från mitt smultronställe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela