När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Hur svårt kan det va.....

Publicerad 2016-12-07 23:37:56 i #personligt,

God kväll, mina läsare! Här kommer ett kortare inlägg så här på kvällskvisten. Kroppen är trött, men hjärnan har svårt att varva ner. det är så mycket som snurrar i huvudet. Jag har i alla fall bakat lussekatter så det  doftar helt underbart i huset, sen orkade inte jag så mycket mer....skippade t.o.m körövningen....
 
 
I morgon ska jag orka sex timmar och dessutom på två ställen, det är rehabilitering det........jag har slutat bry mig, avverkar arbetsdagarna och räknar ner........ibland undrar jag verkligen hur svårt kan de va???
 att förstå hur litet som behövs för att hjälpa mig litet.....just nu önskar jag bara att dagen ska vara slut imorgon för sen är jag ledig ända till onsdag.....Godnatt från en liten slokande smultronplanta....
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-09 10:33:26

Ger dig en varm kram och hoppas att du får lite kraft av den❤️ Jaana

Svar: Tack 💞
Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela