När livet tar en annan väg...

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Vid bryggan...

Publicerad 2016-04-20 15:49:25 i #Härvaro,

En liten hälsning från solig brygga. Jag tog cykeln för första gången i vår, så njutbart!! Nu sitter jag här och viftar med tårna och samlar smultron...ikväll är det kördags med fika, precis vad som behövs för själ som mig just nu! Idag har jag tagit paus från gympandet...så gör väl de som gymmar......ett litet miniinlägg, mer kommer en annan dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

När livet tar en annan väg och det vänds upp och ner... skriver om min resa att bekämpa mina hjärntumörer. Att hitta vardagsglädje när inget är som det skulle bli.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela